INCLUSIÓ A L’AULA D’ALUMNES AMB RETARDS GREUS D’APRENENTATGE Detecció, diagnòstic i intervenció amb l’objectiu que assoleixin les competències bàsiques en finalitzar l’educació primària
dimarts, 16 de novembre del 2010
Treball del psicopedagog
Avui he assistit a la meva cinquena reunió setmanal que fan la mestra d'educació especial, el psicopedagog i la mestra d'audició i llenguatge, per tal de parlar dels casos d'alumnes amb NEE, dels dictamens que se'n deriven i de les pautes d'actuació a seguir. Com ja he dit en altres ocasions, veig que el gran volum d'alumnes que el psicopedagog ha de seguir i les poques hores que està al centre, fa que sigui un procediment lent. Tot i això, avui m'ha agradat especialment, ja que el psicopedagog del centre té una gran formació teòrica i fa que assistint a aquestes reunions aprengui més del que em pensava. Cada vegada trobo més interessant i fascinant aquest món, la qual cosa n'estic molt contenta.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada