dimecres, 10 de novembre del 2010

Derivacions de les alumnes

Tot mirant els expedients de les alumnes, he pogut veure com una de les nenes, la que té probablement el retard d'aprenentatge més aguditzat, ja se li han fet dos ACI's en els cursos anteriors. El cicle inicial, el moment en què es va demanar la derivació de l'alumna, el va passar amb un insuficient, i el cicle mitjà, moment en què se li va fer  una adaptació curricular , tampoc es van complir els objectius establerts. És per això que penso que hi ha molta feina a fer, i que no serà fàcil.
Pel que fa a la segona alumna, és quan es veu com la gran massa d'alumnes que ha de supervisar el psicopedagog fa que li sigui molt difícil fer-ne un seguiment de tots. Ja des del primer curs de cicle inicial es va omplir un full de derivació perquè se la miressin. En aquest cas, també va passar el cicle amb un insuficient. Va ser després, cursos més tard, a quart de primària, quan se li va fer una adaptació curricular de matemàtiques, però no hi ha un dictamen clar per part del psicopedagog. A veure si aquest curs se la pot mirar amb deteniment i entre tots podem actuar de forma òptima segons les seves necessitats.
El que sí que està clar, és que els suports que actualment reben per part meva de les assignatures instrumentals no són suficients, i per tant ens hem de plantejar quin és el millor camí a seguir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada