dimarts, 16 de novembre del 2010

ACI's

Aquestes són les ACI's que he elaborat per a les dues alumnes, sota la supervisió de la mestra d'educació especial i el psicopedagog del centre, de l'àrea de llengua i matemàtiques. En aquest cas, són ACI's creades a partir dels resultats extrets de les proves que els vaig passar fa dies, per tant, correspondrien a continguts de cicle inicial i cicle mitjà.
És en plan resumit però així us en feu una idea de quin serà el treball a dur a terme a partir d'ara i què és el que pretenem aconseguir al llarg del curs, i si cal, ampliable al cicle.


Alumna: H.A
Curs: 5è B


ÀREA DE MATEMÀTIQUES:

-         Conèixer fins a la desena de milió.
-         Assolir la mecànica de la resta portant.
-         Assolir les taules de multiplicar.
-         Assolir la divisió per una xifra.
-         Iniciar-se en la mecànica de la divisió per dues xifres.
-         Resoldre problemes senzills de més d’una operació (suma, resta, divisió i multiplicació).
-         Conèixer el rellotge tant d’agulles com digital.
-         Coneixement de la moneda (euros i cèntims), les relacions, i resolució de problemes de canvi senzills.
-         Coneixement i ús del vocabulari adequat per descriure les figures, els seus elements i les seves propietats més bàsiques.
-         Mesura de les diferent magnituds utilitzant unitats no convencionals i convencionals (longitud, massa, capacitat, temps).
-         Iniciació en el sistema de numeració decimal.


ÀREA DE CATALÀ:


-         Coneixement i ús de l’ortografia de base i de les regles treballades a Cicle Inicial.
-         Llegir un text senzill i contestar preguntes de comprensió.
-         Saber escriure frases ben estructurades amb tots els seus elements.
-         Inici en la producció de textos curts.
-         Seguir un dictat adaptat al seu ritme.
-         Saber identificar les parts d’una oració (subjecte i predicat).
-         Aplicació dels signes de puntuació més bàsics.
-         Reconeixement de les síl·labes d’un mot, accent greu i agut, reconeixement de les paraules agudes, planes i esdrúixoles.
-         Coneixement i ús de terminologia gramatical: nom, verb, oració, masculí, femení, article, singular, plural, passat, present i futur.



Alumna: S.K
Curs: 5è B


ÀREA DE MATEMÀTIQUES:

-         Conèixer fins a la desena de milió i assolir la seva escriptura.
-         Assolir les taules de multiplicar.
-         Consolidació de la divisió per dues xifres.
-         Resoldre problemes senzills de més d’una operació (suma, resta, divisió i multiplicació).
-         Conèixer el rellotge tant d’agulles com digital.
-         Assoliment de la moneda (euros i cèntims), les relacions, i resolució de problemes de canvi.
-         Coneixement i ús del vocabulari adequat per descriure les figures, els seus elements i les seves propietats més bàsiques.
-         Mesura de les diferent magnituds utilitzant unitats no convencionals i convencionals (longitud, massa, capacitat, temps).
-         Iniciació en el sistema de numeració decimal.


ÀREA DE CATALÀ:


-         Ús de l’ortografia de base i de les regles treballades a Cicle Mitjà.
-         Llegir un text i contestar preguntes de comprensió.
-         Saber escriure frases ben estructurades amb tots els seus elements.
-         Producció de textos curts.
-         Seguir un dictat adaptat al seu ritme.
-         Saber identificar les parts d’una oració (subjecte i predicat).
-         Aplicació dels signes de puntuació més bàsics.
-         Reconeixement de les síl·labes d’un mot, accent greu i agut, reconeixement de les paraules agudes, planes i esdrúixoles.
-         Coneixement i ús de terminologia gramatical: nom, verb, oració, masculí, femení, article, singular, plural, passat, present i futur.


2 comentaris:

  1. Hola!
    Una coseta, estava mirant el teu bloc. Està molt bé però m'he adonat que has posat algun nom dels alumnes. Segurament se t'ha passat, recorda allò de la confidencialitat!
    Salutacions.

    ResponElimina