És en plan resumit però així us en feu una idea de quin serà el treball a dur a terme a partir d'ara i què és el que pretenem aconseguir al llarg del curs, i si cal, ampliable al cicle.
Alumna: H.A
Curs: 5è B
ÀREA DE MATEMÀTIQUES:
- Conèixer fins a la desena de milió.
- Assolir la mecànica de la resta portant.
- Assolir les taules de multiplicar.
- Assolir la divisió per una xifra.
- Iniciar-se en la mecànica de la divisió per dues xifres.
- Resoldre problemes senzills de més d’una operació (suma, resta, divisió i multiplicació).
- Conèixer el rellotge tant d’agulles com digital.
- Coneixement de la moneda (euros i cèntims), les relacions, i resolució de problemes de canvi senzills.
- Coneixement i ús del vocabulari adequat per descriure les figures, els seus elements i les seves propietats més bàsiques.
- Mesura de les diferent magnituds utilitzant unitats no convencionals i convencionals (longitud, massa, capacitat, temps).
- Iniciació en el sistema de numeració decimal.
ÀREA DE CATALÀ:
- Coneixement i ús de l’ortografia de base i de les regles treballades a Cicle Inicial.
- Llegir un text senzill i contestar preguntes de comprensió.
- Saber escriure frases ben estructurades amb tots els seus elements.
- Inici en la producció de textos curts.
- Seguir un dictat adaptat al seu ritme.
- Saber identificar les parts d’una oració (subjecte i predicat).
- Aplicació dels signes de puntuació més bàsics.
- Reconeixement de les síl·labes d’un mot, accent greu i agut, reconeixement de les paraules agudes, planes i esdrúixoles.
- Coneixement i ús de terminologia gramatical: nom, verb, oració, masculí, femení, article, singular, plural, passat, present i futur.
Alumna: S.K
Curs: 5è B
ÀREA DE MATEMÀTIQUES:
- Conèixer fins a la desena de milió i assolir la seva escriptura.
- Assolir les taules de multiplicar.
- Consolidació de la divisió per dues xifres.
- Resoldre problemes senzills de més d’una operació (suma, resta, divisió i multiplicació).
- Conèixer el rellotge tant d’agulles com digital.
- Assoliment de la moneda (euros i cèntims), les relacions, i resolució de problemes de canvi.
- Coneixement i ús del vocabulari adequat per descriure les figures, els seus elements i les seves propietats més bàsiques.
- Mesura de les diferent magnituds utilitzant unitats no convencionals i convencionals (longitud, massa, capacitat, temps).
- Iniciació en el sistema de numeració decimal.
ÀREA DE CATALÀ:
- Ús de l’ortografia de base i de les regles treballades a Cicle Mitjà.
- Llegir un text i contestar preguntes de comprensió.
- Saber escriure frases ben estructurades amb tots els seus elements.
- Producció de textos curts.
- Seguir un dictat adaptat al seu ritme.
- Saber identificar les parts d’una oració (subjecte i predicat).
- Aplicació dels signes de puntuació més bàsics.
- Reconeixement de les síl·labes d’un mot, accent greu i agut, reconeixement de les paraules agudes, planes i esdrúixoles.
- Coneixement i ús de terminologia gramatical: nom, verb, oració, masculí, femení, article, singular, plural, passat, present i futur.
Hola!
ResponEliminaUna coseta, estava mirant el teu bloc. Està molt bé però m'he adonat que has posat algun nom dels alumnes. Segurament se t'ha passat, recorda allò de la confidencialitat!
Salutacions.
I tant que sí, moltes gràcies!!!
ResponElimina